loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 837 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (5)

آقاي دكتر نظري رئيس مركز برنامه ريزي ، منابع انساني وفناوري اطلاعات افزودند : برنامه ريزي در موضوع منابع انساني آموزش و پرورش بايد مورد توجه جدي قرار گيرد و سياست بوم گزيني و جذب  نيرو درآموزش و پرورش ،از فرايند پذيرش دانشجو و انتخاب رشته داوطلبان آزمون دانشگاه فرهنگيان در سال جاري ، نسبت به سال هاي گذشته با دقت وحساسيت بيشتر لحاظ شود . براين اساس سهميه ها بايد به صورت منطقه اي(شهرستانی) وبا تعيين دامنه ي پذيرش براي هر منطقه دردفترچه آزمون سراسري منظور شود .
برمبناي اين سياست ، كه متفاوت از تعاريف بومي پذيري از نگاه سازمان سنجش آموزش كشور خواهد بود ،براي  هرظرفيت و منطقه(شهرستان) استان ، ميزان تقاضاي بالقوه داوطلبان در وهله ي اول همان منطقه به عنوان بوم تعريف مي شود وچنانچه حسب تشخيص استان ،تعدادوميزان تقاضاي داوطلبان منطقه كفايت تكميل ظرفيت ها در شرايط كاملا رقابتي راننمايد ، مناطق هم جوار هم به عنوان بوم براي پذيرش ها در منطقه ي مورد نظر افزوده مي شود .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صبا در تاریخ 1393/05/19 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من میخوام دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم اگه تو مصاحبه رد بشم به هر دلیلی مثلا بومی او ن منطقه نیاشم آیا رشته ای دیگه ای میتونم قبول شم (دانشگاه های دیگه)؟
پاسخ : اگر انتخابشون کنی و نمره علمیت به اون رشته ها بخوره آره چرا که نه

این نظر توسط صادق در تاریخ 1393/02/12 و 1:55 دقیقه ارسال شده است

سلام چندتا سوأل دارم
اول ایا انتخاب واحد دانشگاه فرهنگیان کلأ بعهده دانشگاست؟
ایا دانشگاه فرهنگیان ترم تابستان داره؟ایا اجباریه؟
اگر ترم تابستان نباشه ایا بازهم حقوق داده میشه؟در تابستان؟
بالاخره حقوق شما 20%زیاد شده یا 45% کم؟
ببخشید اگه جواب بدین لطف کردین ایشالا ورودی 93 هستمشکلک
پاسخ : 1-خیر
2-بله....اجباری نیس و در بعضی استانها داره نه همه استانها
3-بله
4- 20 درصد
انشالا...

این نظر توسط رویا در تاریخ 1393/02/10 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

سلام من معدل کلم 15.06 است میتونم دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم ؟استان فارس که پذیرش نداره دانشگاه های شهرهای دیگه افراد غیر بومی را پذیرش نمی کند ایا؟ثبت نام دانشگاه فرهنگیان کی می باشد؟
پاسخ : حداقل معدل کل باید 15 باشه
بعد از کنکور

این نظر توسط زمانی در تاریخ 1393/02/01 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

سلام بنده لیسانس ادبیات عرب از دانشگاه دولتی دارم بعداز یه سال بیکاری متوجه شدم این رشته بازار کار خوبی نداره خیلی دوس دارم برم دانشگاه فرهنگیان من میتونم شرکت کنم واسه کنکور 94 ؟جاداره بگم که متولد 5/12/69هستم ازنظر سنی مشکل ندارم؟
سوال بعدیم اینه که در مقطع ارشد دانشجو میگیره یاخیر؟
بدون آزمون نمیشه وارد این دانشگاه شد؟
ببخشید سوالم زیاد شد
پاسخ : والا طبق شرایط حداکثر سن باید 22 سال تمام باشه...اما شما صبر کنید تا بعد کنکور شاید تغیراتی در حداکثر سن دادن شاید ا
فعلا دانشگاه فرهنگیان ارشد نداره ...قرارع دانشجو بگیرن ...فعلا که شرایطشو اعلام نکردن...هر وقت اعلام کردن حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد
در آخر هم توکلتون به خدا باشه...خدا هیچ تلاشیو بی نتیجه نمیزاره مطمئن باشید

این نظر توسط رمانی در تاریخ 1393/01/31 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

سلام بنده لسانس ادبیات عرب دارم امااصلاًبازار کار نداره وآموزش وپرورشم این رشته رونمیخواد خیلی دوس دارم برم دانشگاه فرهنگیان ودرحال حاضر 23سال دارم بااین شرایط امسال میتونم شرکت کنم یاخیر؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 590
  • بازدید ماه : 2,557
  • بازدید سال : 21,607
  • بازدید کلی : 343,154