loading...
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان(تربیت معلم)خوزستان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر اسبق بازدید : 537 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (9)

به گزارش خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، علی رغم اعتراضات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نسبت به کسر حقوق، مسئولین این دانشگاه در آستانه ی امتحانات اعلام کردند که چنانچه دانشجویان مبلغ مصوب برای هزینه های رفاهی را پرداخت نکنند، از ورود آنها به جلسه ی امتحان جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است حدود دوماه پیش، سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان طی بخشنامه ای دانشجویان را مکلف به پرداخت 120 هزار تومان به صورت ماهیانه به منظور خدمات رفاهی کرده بود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1392/11/01 و 9:13 دقیقه ارسال شده است

سسلااااام
من ورودی ۹۱ هستم میخام بین دو ترم برم مسافرت میخام بدونم خانه معلم ک میدن به معلما تو شهر های دیگه واسه اسکان به ما هم تعلق میگیره ؟؟/ باید چیکار کنم چ مدرکی با خودمم ببرم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ : راستش اطلاعی در این زمینه ندارم! میتونی از معاونت دانشجویی دانشگاتون بپرسی

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/10/30 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید میخواستم بدونم که دانشگاه فرهنگیان ترم تابستانه هم ارائه میده؟
پاسخ : فعلا خیر

این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1392/10/29 و 12:43 دقیقه ارسال شده است

کلاسهای ورودی 92 دانشگاه فرهنگیان کی شروع میشه ؟ انتخاب واحد کی هستش ؟ چه وسایلی باید همراه خودمون بیاریم
پاسخ : چند روز دیگه در این مورد اطلاع رسانی خواهیم کرد

این نظر توسط marii در تاریخ 1392/10/24 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

سلام یه سوال داشتم ترم اول علوم تربیتی چند واحد بهمون میدن؟شکلک
پاسخ : فعلا معلوم نیس

این نظر توسط شهلا در تاریخ 1392/10/23 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

بزرگترین اشتباه زندگیم انتخاب شغل معلمی و رشته علوم تربیتی بود امسال قبول شدم به اصرار بابام اومدم این رشته ازوقتی فهمیدم زیست شناسی چیه عاشق این رشته بودم الانم این رشترو قبول شدم تو کارنامه سبز قبولیم اومده یکی بهم بگه باید چیکار کنم من از ساکن بودن متنفرم عاشق هیجانم چیزی که خودم بهش برسم اونم فقط تورشته زیست شناسی برا من پیدا میشه اخه معلمی هم شد شغل،یه کار عادی که هرروز باید انجام بدی.کم کم دارم دیوونه میشم اخه من بااون همه آرزو و برنامه رسما شغل معلمی و این رشته نابودش کرد.شماهایی که امسال کنکور دارید اشتباه منو تکرار نکنید مهمترین چیز علاقست[ناراحت][ناراحت]

این نظر توسط شهلا در تاریخ 1392/10/23 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

بزرگترین اشتباه زندگیم انتخاب شغل معلمی و رشته علوم تربیتی بود امسال قبول شدم به اصرار بابام اومدم این رشته ازوقتی فهمیدم زیست شناسی چیه عاشق این رشته بودم الانم این رشترو قبول شدم تو کارنامه سبز قبولیم اومده یکی بهم بگه باید چیکار کنم من از ساکن بودن متنفرم عاشق هیجانم چیزی که خودم بهش برسم اونم فقط تورشته زیست شناسی برا من پیدا میشه اخه معلمی هم شد شغل،یه کار عادی که هرروز باید انجام بدی.کم کم دارم دیوونه میشم اخه من بااون همه آرزو و برنامه رسما شغل معلمی و این رشته نابودش کرد.شماهایی که امسال کنکور دارید اشتباه منو تکرار نکنید مهمترین چیز علاقست[ناراحت][ناراحت]

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/10/20 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
خواهشا هر کی می دونه جواب بدهشکلک
ترم اول علوم تربیتی ، از روانشناسی هیلگارد درس میدن؟ درس روانشناسی عمومی ؟ خواهشا هر کس منابع کتابهایی که ترم اول تدریس میشه رو می دونه بگه
؟؟؟/
لطفاشکلک
پاسخ : محمد رشتش علوم تربیتیه میتونه جواب سوالتونو بده

این نظر توسط ... در تاریخ 1392/10/20 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

سلا.. ببخشید خبر ندارید کی معلوم میشه اهوازیم یا دزفول؟
پاسخ : یکی دو هفته دیگه

این نظر توسط امین در تاریخ 1392/10/18 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

آقای مدیر الان این خبر جدیده؟؟؟؟شکلک
پاسخ : ظاهرا آره-ب ما ک هنوز نگفتن!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻢ اﺳﺖ،اﯾﻨﺠﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﻠﻤﯿﻦ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد.
(مقام معظم رهبری)
آدرس های دیگر این وب: farhangian91.Rozblog.com farhangian91.Rozfa.com farhangian91.Rozfa.ir farhangian91.R98.ir farhangian91.Rzb.ir
آدرس وب قبلي:
farhangian91-ahwaz.blogfa.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رشته تحصیلیت :
    ورودی چه سالی هستی؟
    اهل کدوم استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 1206
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 88
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 643
  • بازدید ماه : 2,610
  • بازدید سال : 21,660
  • بازدید کلی : 343,207